wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Kontakt

  • Smogmask Polska
    NIP: 739-372-94-33
  • E-mail:sklep@smogmaski.com.pl
  • Telefon530-936-003
    503-668-354
  • Gadu Gadu49993946
  • Godziny działania sklepupn--pt 9.00 - 17:00

Regulamin

Regulamin sklepu www.smogmaski.com.pl ważny od 26.01.2017

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia przyjmowane są przez sklep internetowy www.smogmaski.com.pl. Aby zakupić produkt należy dodać go do KOSZYKA, a następnie kliknąć „DO KASY” i postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Po prawidłowym złożeniu zamówienia automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie. Korekty do swojego zamówienia można wprowadzić tylko przed jego zatwierdzeniem do realizacji. Późniejsze korekty będą traktowane jako kolejne, odrębne zamówienie.

2. WARUNKI DOSTAWY

Produkty wysyłane są przez 5 dni roboczych od poniedziałku do piątku. Wysyłki nie są realizowane w soboty i niedziele oraz w święta.
Przesyłka nadana danego dnia roboczego powinna dotrzeć na miejsce w ciągu 2 dni roboczych w godz.8-16 (oprócz sobót, niedziel i świąt).
Informacja o stanie realizacji zamieszczana jest w zakładce „Twoje Konto” -> „Historia zamówień”
Po wprowadzeniu zmian w statusie realizacji wysyłany jest e-mail na skrzynkę pocztową zamawiającego. Okres realizacji zamówień zależy od dostępności i popularności produktów. Przybliżony przewidywany czas oczekiwania na produkt podawany jest mailowo lub telefonicznie w formie: „Przewidywany termin realizacji to około … dni roboczych”. Prócz płatności przy odbiorze zamówienia, za które płatność wpłynęła do godziny 14 będą wysyłane tego samego dnia. 

3. BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI

Produkty, które zostaną zamówione będą doręczone wprost do Państwa firmy lub mieszkania sprawdzoną przez nas firmą kurierską. Zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu.
Instrukcja zalecanego trybu postępowania „Jak bezpiecznie i szybko odebrać przesyłkę?”
Przed przybyciem kuriera:
Klient oczekujący na przesyłkę powinien przed przybyciem kuriera przygotować narzędzie, którym będzie mógł przeciąć taśmy i opakowanie zewnętrzne przesyłki w celu sprawdzenia zawartości.
Jeśli w trakcie zamawiania Klient wybrał opcję płatności “gotówka przy odbiorze” prosimy przygotować kwotę do zapłaty.
Przy Kurierze:
Po przyjeździe kuriera prosimy pokwitować i opłacić przesyłkę(jeśli nie była opłacona wcześniej przelewem). W obecności kuriera prosimy sprawdzić jej stan zewnętrzny, rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.
Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne, niezgodność kompletacji, prosimy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu
W protokole prosimy zawrzeć informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (czy były nalepki “ostrożnie szkło”, “góra dół”), taśma klejąca lub
informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania,
informacje o uszkodzeniach (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone),
Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (faxem lub mailem) do nadawcy.
W przypadku prawidłowo sporządzonego protokołu gwarantujemy naprawę szkody w ciągu 21 dni roboczych od chwili otrzymania kopii protokołu.

4 . KOSZTY PRZESYŁKI

Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi produktu oraz cennika firmy kurierskiej. Opłatę doliczamy do wartości całego zamówienia realizowanego jednorazowo.
Warunki dostawy dotyczą całego obszaru Polski.

5. WARUNKI PŁATNOŚCI
Dbamy o to, żeby formy płatności były dostosowane do Twoich potrzeb !
DotPay - bezpieczna i natychmiastowa płatność kartą debetową/kredytową lub szybkim przelewem eletronicznym. Środki są zaksięgowane na koncie od razu po dokonaniu płatności.
Za pobraniem- Wybierając tę formę płatności zamówienie realizowane jest natychmiast. Płatności dokonasz bezpośrednio u kuriera, który dostarczy do Ciebie paczkę.
Przelew tradycyjny - Wybierając tę metodę możesz opłacić zamówienie w dowolnym momencie korzystając z danych dostępnych na dole strony w dziale Płatność.
Płatność przy odbiorze osobistym - Odbierz zamówienie w naszym oddziale i zapłać gotówką lub kartą. 
Dane do przelewu:
 
Prestige Sara Błaszczyk
ul. Żurawia 13 11-041 Olsztyn

IDEA BANK Numer konta: 79 1950 0001 2006 0193 7509 0002
W tytule przelewu prosimy wpisać tylko numer zamówienia.


6. JAKOŚĆ PRODUKTÓW

Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym www.smogmaski.com.pl produkty są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł, najczęściej od producenta lub są w oficjalny sposób importowane przez naszą firmę.

7 . OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Ujawnienie danych jest całkowicie dobrowolne jednak niezbędne w celu dokonania rejestracji i zakupów. Dokonując zakupu bądź rejestracji klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez sprzedawcę danych osobowych klienta w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń).

8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY

Podmiot odpowiedzialny za www.smogmaski.com.pl:
Prestige Sara Błaszczyk
PRESTIGE SARA BŁASZCZYK uzyskała wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w dniu 2009-03-03. Siedziba fimy mieści się pod adresem ul. Żurawia 13, 11-041, Olsztyn, powiat Olsztyn, WARMIŃSKO-MAZURSKIE, a jej właścicielem jest SARA BŁASZCZYK. Firma działa w branży Działalność agencji reklamowych (PKD 73.11.Z).
Konto nr: Idea Bank 79 1950 0001 2006 0193 7509 0002, którego jest wyłącznym właścicielem.

9. REKLAMACJE, ZWROTY I GWARANCJE

Odbierając zamówione produkty, prosimy jest o sprawdzenie przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, można odmówić jej przyjęcia. W sytuacji stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń po odebraniu przesyłki, należy zgłosić je niezwłocznie, w formie pisemnej (także/lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres sklep@smogmaski.com.pl). Celem usprawnia procesu reklamacji prosimy o kontakt z handlowcami Sklepu Internetowego „www.smogmaski.com.pl”.
W celu sprawnego rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych/transportowych prosimy spisać przy udziale pracownika firmy kurierskiej „Protokół Szkodowy” szczegółowo opisujący uszkodzenia i przesłać go wraz ze zgłoszeniem reklamacji.
Istotna w rozpatrywaniu spraw reklamacyjnych oraz zwrotów nie dotyczących uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest opinia serwisu gwaranta, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu.
Do składanych reklamacji pracownicy Sklepu internetowego „www.smogmaski.com.pl” przekażą odpowiedź z zachowaniem terminów ustawowych.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z poz. Zmianami)” Nabywca może odstąpić od umowy sprzedaży ze Sklepem Internetowym „www.smogmaski.com.pl”, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania produktu, składając oświadczenie o odstąpieniu na piśmie /wzór oświadczenia/ . Jest to możliwe w szczególności wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został zniszczony. Zwrot nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez Nabywcę lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.

ZWROT I WYMIANA
 • Zakupiony towar zawsze możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni (liczonych od dnia otrzymania zamówienia do dnia dostarczenia produktu do sklepu). Podstawą wymiany lub zwrotu jest paragon/faktura VAT.
• Towar nie może posiadać śladów użytkowania.
Ze względu na fakt, iż sprzedawane przez nas produkty są artykułami higienicznymi, po otwarciu hermetycznie zamkniętej folii zwrot nie jest możliwy.
 
JAK ZWRÓCIĆ LUB WYMIENIĆ TOWAR?
1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/wymiany. Jeśli go nie masz możesz pobrać dokument klikając tutaj. Zwrot lub wymiana produktu nie posiadającego wypełnionego formularza nie jest możliwa. Prosimy o wpisanie swojego numeru konta, na które mają zostać przesłane pieniądze.
2. Darmowy zwrot produktów przysługuje klientom, którzy posiadają konto w sklepie oraz wartość zwracanego bądź wymienianego produktu przekracza 250 zł.  Napisz do Nas na email: sklep@smogmaski.com.pl W wiadomości powinien znaleźć się numer Twojego zamówienia, adres odbioru paczki dla firmy kurierskiej oraz preferowany dzień odbioru.
3. Jeżeli nie spełniasz obu wspomnianych warunków (nie posiadasz konta w sklepie lub wartość zamawianego produktu nie przekracza kwoty 250 zł) odeślij nam zamówienie dowolną bezpieczną metodą na adres sklepu podany poniżej
4. Zapakuj produkt, formularz zwrotu/wymiany oraz dowód zakupu do pudełka i szczelnie je zaklej. Zwrot bądź wymiana bez paragonu nie jest możliwa. W przypadku zwrotu bądź wymiany pamiętaj, aby zapakować produkt w bezpieczne pudełko na przykład to w którym zostało do Ciebie dostarczone zamówienie co uniemożliwi zniszczenie produktu lub opakowania od producenta.
PRESTIGE Sara Błaszczyk
Ul. Osmańska 5
02-823 Warszawa
Tel. Kontaktowy: 503-668-354
5. W przypadku wymiany produktu zostaw dowód zakupu, a my od razu po otrzymaniu przesyłki wyślemy do Ciebie paczkę z nowym produktem.

TRYB REKLAMACJI
W wypadku gdy towar ma wadę, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt. Sprzedawca ustosunkuje się do roszczenia konsumenta w terminie 14 dni.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w postaci wypełnionego formularza zwrotu. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje na podstawie dowodu zakupu w postaci paragonu bądź faktury. Prosimy pamiętać, że tryb 14 dni liczony jest do momentu, gdy produkt trafi do sklepu dlatego też zachęcamy do wysyłania zamówień z dwudniowym zapasem.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot zamówienia. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Adres do zwrotów:
 
PRESTIGE Sara Błaszczyk
Ul. Osmańska 5
02-823 Warszawa
Tel. Kontaktowy: 503-668-354
 

Każdy zakupiony towar w Sklepie Internetowym „www.smogmaski.com.pl” jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję. Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu, prosimy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce. Lista serwisów znajduje się na jednej ze stron karty gwarancyjnej lub w instrukcji obsługi. W przypadku braku listy serwisów, prosimy skontaktować się z handlowcami Sklepu Internetowego „www.smogmaski.com.pl”.
Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym zakupił nowy produkt. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu własnym staraniem i na własny koszt na adres Sklepu Internetowego „www.smogmaski.com.pl”.
UWAGA: Wszelkie zamieszczone na stronie www.smogmaski.com.pl znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli. W sklepie www.smogmaski.com.pl zostały umieszczone w celach informacyjnych. Użyte na stronie określenie producent w niektórych przypadkach oznacza importer.
Oferta cenowo transportowa sklepu dotyczy obszaru Polski. Płatności zagranicznych dotyczą inne warunki cenowe ustalane indywidualnie.
Sklep www.smogmaski.com.pl Prestige Sara Błaszczyk uprzejmie informuje, że w zależności od stosowanego sprzętu audiowizualnego mogą wystąpić różnice w kolorystyce, ocenie wielkości przedstawianych produktów itp..
 
Przejdź do strony głównej

Zobacz nasze nowości