Strona główna » Zwroty
Kontakt
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Zwroty

ZWROT I WYMIANA
 • Zakupiony towar zawsze możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni (liczonych od dnia otrzymania zamówienia do dnia dostarczenia produktu do sklepu). Podstawą wymiany lub zwrotu jest paragon/faktura VAT.
• Towar nie może posiadać śladów użytkowania.
Ze względu na fakt, iż sprzedawane przez nas produkty są artykułami higienicznymi, po otwarciu hermetycznie zamkniętej folii zwrot nie jest możliwy.
 
JAK ZWRÓCIĆ LUB WYMIENIĆ TOWAR?

1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/wymiany. Jeśli go nie masz możesz pobrać dokument klikając tutaj. Zwrot lub wymiana produktu nie posiadającego wypełnionego formularza nie jest możliwa. Prosimy o wpisanie swojego numeru konta, na które mają zostać przesłane pieniądze.
2. Darmowy zwrot produktów przysługuje klientom, którzy posiadają konto w sklepie oraz wartość zwracanego bądź wymienianego produktu przekracza 250 zł.  Napisz do Nas na email: sklep@smogmaski.com.pl W wiadomości powinien znaleźć się numer Twojego zamówienia, adres odbioru paczki dla firmy kurierskiej oraz preferowany dzień odbioru.
3. Jeżeli nie spełniasz obu wspomnianych warunków (nie posiadasz konta w sklepie lub wartość zamawianego produktu nie przekracza kwoty 250 zł) odeślij nam zamówienie dowolną bezpieczną metodą na adres sklepu podany poniżej
4. Zapakuj produkt, formularz zwrotu/wymiany oraz dowód zakupu do pudełka i szczelnie je zaklej. Zwrot bądź wymiana bez paragonu nie jest możliwa. W przypadku zwrotu bądź wymiany pamiętaj, aby zapakować produkt w bezpieczne pudełko na przykład to w którym zostało do Ciebie dostarczone zamówienie co uniemożliwi zniszczenie produktu lub opakowania od producenta.
 
PRESTIGE Sara Błaszczyk
Ul. Cybernetyki 19B
02-677 Warszawa
Tel. Kontaktowy: 503-668-354


5. W przypadku wymiany produktu zostaw dowód zakupu, a my od razu po otrzymaniu przesyłki wyślemy do Ciebie paczkę z nowym produktem.
 
TRYB REKLAMACJI
 
W wypadku gdy towar ma wadę, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt. Sprzedawca ustosunkuje się do roszczenia konsumenta w terminie 14 dni.
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w postaci wypełnionego formularza zwrotu. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje na podstawie dowodu zakupu w postaci paragonu bądź faktury. Prosimy pamiętać, że tryb 14 dni liczony jest do momentu, gdy produkt trafi do sklepu dlatego też zachęcamy do wysyłania zamówień z dwudniowym zapasem.
 
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot zamówienia. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Adres do zwrotów:
 
PRESTIGE Sara Błaszczyk
Ul. Cybernetyki 19B
02-677 Warszawa
Tel. Kontaktowy: 503-668-354
 
 

Przejdź do strony głównej

Zobacz nasze nowości

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu